About Me

IMG_0965

Hello
introduce my name is Setiawan Permana
I was working in a banking company work from 2013, said the words many who work in banking if it engrossing and sufficient income. it is true, but I have a background or expertise in image processing such as for example photography, edit photos and also Recording documentation often also called the videographer.
Inside this blog or website I will build my expertise or float talent in photography and videographer. I already possessed Project itself I woke up since 2014. As Threebox.creative that has Project with the name PROJECT. X and I Also Have its own youtube channel with the same name, Threebox Creative. Given this Threebox I would build little by little the work that I created by my hands and also my idea and therefore I created this website.
It is not easy to make it happen, but I believe that I was able to build Threebox for more and more good again in the works and ideas, when I will make a more brilliant idea.
Make life is much better and more useful for others.
so many facelifts Indonesia Wonderful!

DSC01780

Hello …
perkenalkan nama saya adalah Setiawan Permana
saya adalah pekerja di sebuah perusahan perbankkan bekerja dari tahun 2013, banyak yang mengakatan kalo bekerja di perbankkan itu mengasyikkan dan pendapatan mencukupi. itu memang benar namun saya memiliki background atau keahlian dalam mengolah gambar seperti contohnya photography, edit Photo dan juga Merekam dokumentasi sering di sebut juga videographer.
Di dalam blog ini atau website ini saya akan membangun atau mengambangkan bakat keahlian saya dalam bidang photography dan juga videographer. Saya sudah mempunya Project sendiri yang saya bangun semenjak tahun 2014 Seperti Threebox.creative yang memiliki Project dengan nama PROJECT . X dan saya Juga Memiliki channel youtube sendiri dengan nama yang sama yaitu Threebox Creative. Dengan adanya Threebox ini saya akan membangun sedikit demi sedikit karya yang saya buat oleh tangan saya dan juga ide saya maka dari itu saya buat website ini.
Mungkin tidak mudah untuk mewujudkannya namun saya percaya bahwa saya mampu untuk membangun Threebox untuk lebih dan lebih Bagus lagi dalam karya dan ide, sementara ini saya akan membuat ide yang lebih brilian.
Buatlah hidup ini jauh lebih baik dan bermanfaat untuk orang lain.
sekian perkenalannya Indonesia Hebat !

Leave a comment